Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

16 februari 2018

Swimming Gala met Cathy Sanders.........

Vandaag op het blog weer een prachtige double page project met heel veel foto's en toch wel een heel bijzondere titel!! Ik weet het niet zeker maar volgens mij worden er in Nederland niet van dit soort Gala's gegeven en is toch wel echt buitenlands. Maar ik kan niet anders zeggen dat het double page project zeer geslaagd is.....


Cathy mailde mij het volgende :

The colours tie in again to this month's moodboard. This is a real mix and match layout of old and new. I used old papers and stickers from my stash and then added some new inky technique splashes to the background.

Ongelovelijk knap om zoveel foto's te gebruiken en dat de uitwerking ongelovelijk doeltreffend is, ik doe het haar zeker niet na!

Bedankt voor het kijken en tot gauw.... 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke pagina's zijn dit! Via via kwam ik op dit blog terecht, ben meteen volger geworden en kom nog wel eens langs!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...